REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Przystanek kolejowy Oława Zachodniainwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Oława Zachodnia
Oława, Brylantowa
Nowy dworzec kolejowy Słupskinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy dworzec kolejowy Słupsk
Słupsk, Kołłątaja 32
Przystanek kolejowy Kraków Kościelnikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Kraków Kościelniki
Nowa Huta, Pysocice
Przystanek kolejowy Radom Wschodniinwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Radom Wschodni
Radom, Żeromskiego
Dworzec kolejowy PKP Oławainwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec kolejowy PKP Oława
Oława, Spacerowa
[Głogów] Dworzec kolejowy (przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Głogów] Dworzec kolejowy (przebudowa)
Głogów
W Katowicach rusza największa kolejowa inwestycja w historii województwa śląskiegoartykuł
Pokaż artykuł
W Katowicach rusza największa kolejowa inwestycja w historii województwa śląskiego
PKP PLK S.A. rozpoczynają największą kolejową inwestycję w historii województwa śląskiego. Jej efektem będą bezpieczne podróże, nowe przystanki oraz większe możliwości w ruchu pociągów. Od września rozpocznie się przebudowa torów, rozjazdów i czterech wiaduktów w Katowicach. Inwestycja na linii Będzin – Katowice Piotrowice jest dofinansowana z UE w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Wielka i ważna inwestycja za blisko 1,5 mld zł netto na trasie Bydgoszcz – Trójmiasto artykuł
Pokaż artykuł
Wielka i ważna inwestycja za blisko 1,5 mld zł netto na trasie Bydgoszcz – Trójmiasto
Będzie lepszy dostęp do kolei dla podróżnych oraz sprawniejszy przewóz towarów na trasie Bydgoszcz – Trójmiasto dzięki planowanym zmianom na stacji Maksymilianowo, w województwie kujawsko-pomorskim. Ogłoszono przetarg na jej modernizację w ramach prac na linii kolejowej nr 201. Zakończenie inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. planowane jest w 2029 r. Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko na lata 2021-2027 (FEnIKS). Szacunkowa wartość zamówienia wynosi blisko 1,5 mld zł netto.
Rewolucja komunikacyjna na północy Krakowa. Trasa tramwajowa na Górkę Narodową gotowa! [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Rewolucja komunikacyjna na północy Krakowa. Trasa tramwajowa na Górkę Narodową gotowa! [FILMY]
Od poniedziałku, 4 września nawet 30 tysięcy mieszkańców północy Krakowa będzie codziennie korzystać z nowego połączenia tramwajowego do Górki Narodowej. W kolejnych tygodniach finalizowana będzie budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego. W ramach inwestycji nasadzonych zostanie również około 3,5 tys. drzew i ponad 40 tys. krzewów.
[Pruszków] Przy Pałacuinwestycja
Pokaż inwestycję
[Pruszków] Przy Pałacu
Pruszków, Wyględówek
Kalwaryjska 34inwestycja
Pokaż inwestycję
Kalwaryjska 34
Kraków, Podgórze, Kalwaryjska 34
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Rajska 20inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Rajska 20
Kraków, Śródmieście, Rajska 20
[Kraków] Eco Hotel Krakówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Eco Hotel Kraków
Kraków, Śródmieście
[Rzeszów] Nowe projekty artykuł
Pokaż artykuł
[Rzeszów] Nowe projekty
Firma Developres, sprawdzony i solidny deweloper, właśnie kończy projektowanie dwóch budynków w komp...
Przystanek kolejowy Kraków Business Park doczeka się przebudowyartykuł
Pokaż artykuł
Przystanek kolejowy Kraków Business Park doczeka się przebudowy
Inwestycja zostanie zrealizowana, w ramach trwającej przebudowy linii E30 na trasie Katowice-Kraków....
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Dworzec kolejowy i stacja Olsztyn Główny otwarte! [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy i stacja Olsztyn Główny otwarte! [FILMY]
Podróżni i przewoźnicy mogą już w pełni korzystać z nowego dworca kolejowego i zmodernizowanej stacji Olsztyn Główny. To elementy większego projektu – modernizacji linii kolejowej nr 216 na odc. Działdowo-Olsztyn. To największa i najważniejsza inwestycja kolejowa ostatnich lat w woj. warmińsko-mazurskim. Inwestycję zrealizowano z udziałem Funduszy Europejskich Programu Polska Wschodnia 2014-2020.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
REKLAMA